شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

این وبلاگ فضایی است برای درد دلهای دوستانه و ذکر خاطرات .....
ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را...

همه میپندارند،
که عکس پدرم را ؛
به دیوار خانه ام آویخته ام!
اما نمیدانند
که دیوار خانه ام را ،
به عکس پدرم تکیه داده ام...

  • ۰
  • ۰

سنتور دلم طاقت مضراب ندارد
شوریده سرم بتکده را تاب ندارد

من با تو همایون زده‌ام ساز ولیکن
مَشک غم این دیده مرا آب ندارد

دشتی و سه‌گاه و شور و تُرک و ماهور
فرقی نکند گر تِم بس ناب ندارد

ای ساز بسازم ز تو آهنگ غم عشق
فا می ر دو سی سُل زدنم خواب ندارد

من محو تماشای نُتِ رقص تن تو
انگشت من و پرده‌دری باب ندارد

سمفونی جان و دل من نیست هماهنگ
رهبر تویی و این همه اسباب ندارد..
؟

نظرات (۳)

با سلام

برای افزایش بازدی و کاهش رتبه الکسای ساییتون و همچنین نمایش در صفحه اول گوگل ساییتون رو بصورت کاملا رایگان در سایت زیر ثبت نمایید :

http://rank.karamind.ir
  • تیم تجاری و نرم افزاری سیدان
  • پکیج اشتغال زایی و کسب درآمد شامل 90 کتاب , برنامه و نرم افزار___نرم افزار تبلیغات ارسال وایبر هدیه سایت سیدان___آدرس بلاگ =    http://www.modir.CF
  • مسعود چیتگرها
  •  

    این غزل برای مسعود چیتگرها است

    شوریده

    سنتور دلم طاقت مضراب ندارد
    شوریده سرم بتکده را تاب ندارد

    من با تو همایون زده‌ام ساز ولیکن
    مَشک غم این دیده مرا آب ندارد

    دشتی و سه‌گاه و شور و تُرک و ماهور
    فرقی نکند گر تِم بس ناب ندارد

    ای ساز بسازم ز تو آهنگ غم عشق
    فا می ر دو سی سُل زدنم خواب ندارد

    من محو تماشای نُتِ رقص تن تو
    انگشت من و پرده‌دری باب ندارد

    سمفونی جان و دل من نیست هماهنگ
    رهبر تویی و این همه اسباب ندارد

    #مسعود_چیتگرها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی