شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

این وبلاگ فضایی است برای درد دلهای دوستانه و ذکر خاطرات .....
ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را...

همه میپندارند،
که عکس پدرم را ؛
به دیوار خانه ام آویخته ام!
اما نمیدانند
که دیوار خانه ام را ،
به عکس پدرم تکیه داده ام...

  • ۰
  • ۰

مشیت الهی براین تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزایی ماتم زده به انتظار بنشیند 

واین بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست

استاد عزیزم سلام 

نمیدونم جملاتم رو چطوری به زبان بیارم راستش دیروز که یکی از دوستام جزوه ارگونومی نیاز داشت خیلی اتفاقی گفتم برم تو وبلاگ شما ببنیم اگر هنوز هم ارگونومی تدریس دارید از شما بگیرم ، ناخداگاه متوجه درگذشت پدر عزیزتان شدم . از دیروز هم باورش برایم سخت بود و هم بسیارمتاثر شدم از اینکه نتونستم وظیفه خودم رو عمل کنم و در مراسم پدرتان شرکت داشته باشم ودر این فکر بودم که با عرض شرمندگی چطور تسلیت خود را بیان کنم ...

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای شما و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت

می نمایم . 

ما را دراین غم سترگ و جانکاه شریک بدانید و امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد 

عرض تسلیت این حقیر را بپذیرید.

  • ۹۴/۰۵/۰۵
  • نادیا ایزی

نظرات (۱)

  • نادیا ایزی
  • سلام خانم بینشیان عزیزم
    پیام شما سبب تسلی خاطر بنده شد از شما سپاسگزارم و به خدا می سپارمتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی