شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

این وبلاگ فضایی است برای درد دلهای دوستانه و ذکر خاطرات .....
ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را...

همه میپندارند،
که عکس پدرم را ؛
به دیوار خانه ام آویخته ام!
اما نمیدانند
که دیوار خانه ام را ،
به عکس پدرم تکیه داده ام...

  • ۰
  • ۰

من معلول نیستم معلولیت را در آن کس می بینم ندارد امید  

  فکر میکند نیست در پایان شب سیاه صبح سپید

طریقت بجز خدمت خلق نیست.........من این جمله را تقدیم میکنم به خانواده ی محترمی  که با ایده های زیبایشان توانستند با تمام سختی هایی که در این مسیر داشتند برای زنان با غیرتی که معلولیت را در کسی می بینند که امیدی به فردای خود ندارند کارگاه خیاطی را راه اندازی نمایند جناب طبیبی در حالیکه همسر گرانقدر خود را که در این راه انسان دوستانه زحمت بسیار کشیده و به تازگی دعوت حق را لبیک گفته بودند  از دست داده بودند با این حال در کارگاه  مشغول به رسیدگی از فعالیت خانم های محترمی بودند که با تمام عشق  و امید  خیاطی و عشق را چاشنی تولیداتشان می نمودند ضمن همدردلی با شما بزرگوار بخاطر از دست دادن شریک زندگیتان به شما تبریک عرض میکنم  بخاطر نیت خداپسندانه تان و ذهن خلاقتان.  جناب طبیبی با تمام وجود اعتقاد داشتند که ذهن انسان به هر چیزی اعتقاد داشته باشد و آن را باور کند، به آن خواهد رسید. من و مدیران و کارکنان جامعه معلولین سامان سبزواراذعان داریم که شما نمونه ی یک فرد موفق هستید چراکه  افراد موفق همیشه دنبال فرصت هایی برای کمک به دیگران هستند. افراد ناموفق همیشه می پرسند "این کار چه نفعی برای من دارد؟"شما به نتیجه خواهید رسید برایتان آرزوی موفقیت میکنم.

در آخر به افرادی مثل خودم یادآوری می کنم که :

همت بلند دار که مردان روزگار **** از همت بلند به جایی رسیده اند



  • ۹۴/۰۷/۰۱
  • نادیا ایزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی