شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

این وبلاگ فضایی است برای درد دلهای دوستانه و ذکر خاطرات .....
ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را...

همه میپندارند،
که عکس پدرم را ؛
به دیوار خانه ام آویخته ام!
اما نمیدانند
که دیوار خانه ام را ،
به عکس پدرم تکیه داده ام...

  • ۰
  • ۰

پدرم پشت دو بار آمدن چلچله ها، پشت دو برف‌،
پدرم پشت دو خوابیدن در مهتابی، پدرم پشت زمان ها مرده است‌.
پدرم وقتی مرد. آسمان آبی بود، مادرم بی خبر از خواب پرید، ...
سهراب

اما پدر من وقتی دعوت حق را لبیک گفت اسمان سیاه بود اذان میگفتند غروب جمعه 10 مرداد ماه بود و مادرم میدانست که او بزودی ترکش خواهد کرد سهراب میگه پدرم مرده است اما من میگم پدرم زنده است من از کلمه مردن بیزارم او همیشه هست و خواهد بود درود به روان پاک پدرم

  • ۹۴/۰۹/۲۱
  • نادیا ایزی

نظرات (۱)

  • موسی الرضا امین زارعین
  • ای آنکه بزادید چو در مرگ رسیدید          این زادن ثانی ست بزایید بزایید: مولوی
    یک چند به کودکی به استاد شدیم        یک چند به استادی خود شاد شدیم
    پایان سخن شنو که مارا چه رسید         ازخاک برآمدیم و   بر  باد       شدیم
                                                                     منتسب به خیام
    حقیر نیز این رباعی را به بضاعت مزجاتم پاسخ داده ام امیدوارم ذهنم یاری کناد
    یک چند به کودکی به استاد شدیم         یک چند به استادی خود شاد شدیم
    بنکر که چه شد عائد ما آخر     کار         زندان وقفس شکسته      آزاد شدیم
    یادم نیامد فی البداهه گفتم اهل وعیال خوابند دسترسی به یادداشت های17سال پیش میسرنبود تا بعد انشاءالله
    اینقدریادم میاد درمصرع آخر گفتم           از خاک برآمده بر افلاک         شدیم
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب بسیار ممنونم که با تمام دغدغه هایی که دارید مطالب را می خوانید و نظرهای کارشناسی  می دهید  خدابه شما عزت داده بیشتر بدهد سلامتی و طول عمر با عزت عنایت بفرماید ارادتمندم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی