شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

این وبلاگ فضایی است برای درد دلهای دوستانه و ذکر خاطرات .....
ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را...

همه میپندارند،
که عکس پدرم را ؛
به دیوار خانه ام آویخته ام!
اما نمیدانند
که دیوار خانه ام را ،
به عکس پدرم تکیه داده ام...

  • ۰
  • ۰

امشب شب جمعه است باباجون دلم برات تنگ شده برای شعر گفتن هایت برای نوازش کردن هات برای شنیدن صدای مهربانت برای دیدن چشم های مهربانت  چشمهایی که لحظه اخر دیگه ............ چرا زود رفتی و شب و روز را بر ما سخت کردی باید چه کنم؟ ارام نمی شوم ........با این وبلاگ با تو حرف میزنم احساس میکنم میبینی و می شنوی  . من با تو زندگی می کنم

                 خدایا صبر بده

  • ۹۴/۱۰/۱۰
  • نادیا ایزی

نظرات (۱)

  • موسی الرضا امین زارعین
  • از ما آگاهترند خدا قوت امروز خودمو هلاک کردم دو مطلب گذاشتم می بینم شما ده مطلب گذاشته ای ماشاءالله
    پاسخ:
    سلام ممنون که وقت می گذارید و می خوانید و نظر می دهید و بنده را از نظرات ارزشمند خود بی بهره نمی گذارید ارزوی توفیقات روز افزون از خداوند را برایتان دارم ارادتمندم نادیا ایزی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی