شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

به یاد معلمی عاشق آقا رضا ایزی تقدیم به همه ی دوستان و دانش آموزان و ..

شهر عشق

این وبلاگ فضایی است برای درد دلهای دوستانه و ذکر خاطرات .....
ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را...

همه میپندارند،
که عکس پدرم را ؛
به دیوار خانه ام آویخته ام!
اما نمیدانند
که دیوار خانه ام را ،
به عکس پدرم تکیه داده ام...

  • ۰
  • ۰

چیزی که نمی توانم تحمل کنم آدم های توخالی است. وقتی با آنها روبرو می شوم نمی توانم تحملشان کنم و آخرش حرف هایی را می زنم که نباید بزنم.
تنگ نظرهای عاری از تخیل، مدارا نکردن، نظریه های بریده از واقعیت، اصطلاحات توخالی، آرمان های عاریتی، نظام های انعطاف ناپذیر، اینها چیزهایی هستند که واقعا باعث ترسم می شوند. آنچه راستی راستی ازش می ترسم و بیزارم. دلم می خواست می توانستم به اینجور آدم ها بخندم، اما نمی توانم...»

کافکا در کرانه- هاروکی موراکامی

  • ۹۴/۱۱/۱۳
  • نادیا ایزی

نظرات (۱)

  • موسی الرضا امین زارعین
  • الخلق عیال الله ....کلم الناس علی قدر عقولهم
    هرکه را بر این سرای آمد نانش دهید،آبش دهید از دینش مپرسید که هرکه را به نزد خدای رحمان به جانی ارزد در نزد بوالحسن به نانی ارزد.
        ابوالحسن خرقانی استاد خواجه عبد الله انصاری
    اصل اول یا سوم منشور ملل متحد
    تازه دین اکتسابی است.خالی وتهی بودن بعضی خلق الله شاید اکتسابی هم نباشد.جسارتا حقیر خوف آن دارم که عیب نقاش می نکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی